**********Her St0ry is My StoRy**********

**********Her St0ry is My StoRy**********

Saturday, November 20, 2010

newest news!

Assalamualaikum wbt....

alkisahnya dah lama nk suarakan ketidakpuasan hati....
ada ke patut consultant yang sama bleh kluarkan 2/3 drawing yang langsung tak sama!
sampaikan kontraktor ICT/Telekom aku [yg mana Mat Saleh] ckp " i never works with this lousy consultant ever" mak oiiii....malukan malaysia je....seb baik die tak bandingkan dgn negara tumpah darah die....kalau tak double triple malu nye!

n aku pun mmg sgt2 setuju ngan Mat Saleh tu [ ktorg gelar scott emulsion!uhukkk]
selain dari grup Arkitek aku, sume consultant lain juz tmbahkan penin kepala aku ja....
C&S plak, asik tukar2 drwg....ingt ktorg ni xde keje lain ke nk duk ngadap drwg depa n komplen pape yg tak tally....dah la design ntah ape2...amendment kat drwg tu dah masuk yg ke E (kali ke-5 dah!) tak penah aku tgk drwg yg begitu byk rivisionnya.....

gurls,dats y masa aku makin tak ckup tuk melepak kat blog nih...
mmg salah aku pun....but depa tu la yg menyumbangkan kpd ksalahan aku....

hope after this masa2 percuma kan selalu with me....ahakkkssssss

notakakitangan:miss u a lot gurls....big time!hands down!

2 comments: