**********Her St0ry is My StoRy**********

**********Her St0ry is My StoRy**********

Wednesday, February 16, 2011

~~

Assalamualaikum wbt...

lama tak menaip sumthing-sumthing kat sini...hekhekhekkk~

sume org penah marah....org yg suke marah2 tu garang ke?marah n garang tu lebih kurang tambah tolak sama ke?

there's sumone at my workplace ckp aku ni garang time aku marah budak aku....

To kengkawan yg kenal aku: adakah teruTERUbozu ni seorang yg garang n pemarah?[sila sediakan fakta yg bukan auta yep?kalau tak aku tak caye!]

note:aku tak marah kalau korang ckp terang2 je...tp tolong jgn TERLALU berterus terang...ehehehheh

7 comments:

  1. okey aku buat perumpamaan lah. antara moonchild, srikandi and teruterubozu. kalo garang no 1 confirmlah moonchild, no 2 srikandi tapi teruterubozu tak de no ok.
    sebab ko bukan garang pun. manje ye..hahahah

    ReplyDelete
  2. hahahhaahah...komen yg paling ikhlas+benar2 btol....

    ahakkksssss...

    ReplyDelete
  3. erkkk.....kenapakah ko slalu kate aku manja?aku dari dulu duk tny ko....manjakah?=)

    ReplyDelete
  4. mmg manja. tunggu komen dari moonchild plak

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. ape ni main remove2 komen nih...hahahah

    ReplyDelete
  7. aku ingtkan takde trace kalau aku remove....tp ada la plak..kantoi...huhuhuh

    ReplyDelete