**********Her St0ry is My StoRy**********

**********Her St0ry is My StoRy**********

Thursday, December 8, 2011

Edisi Ombak Rindu

Assalamualaikum wbt...


Cite BEST::

Semalam p tgk Ombak Rindu dgn housemates...best sgt...sedih...even adalah terkurang sana sini..tp overall it's worth to watch...nak review pun,sume org dah tau mcm mana jln cite nya..even movie tak sama 100% dgn novel tp jln cite tu stil sama n ada lah 5% kut yg beza cket...tp it's ok!gurls,p tgk cpt!my fren siap nangis teresak2...smpai i kat sebelah ni rasa nk tgelak plak...huhuuhuhu...tp mmg tearing-movie lol (T_T)..

Aaron Aziz mmg seswai jadi Hariz..so romantik!mmg absolutely fits to him

Maya Karin,best lakonan dia tp sbb terbyg2 watak Izzah as per novel...mcm ada kurang asam garam gula cket la...[tp stil tak dpt nk figure out sape heroin malaysia yg seswai...maybe Erra @ Vanida kut?looks more malaysian with malay slang]

Lisa Surihani pun ok...tp antagonis die tu mcm dah penah tgk dlm drama AdaMaya...sama je...

Azizah Mahzan looks like more DATIN n not DATUK...huhuhu aku bygkan Datuk Sufiah ni bdn tegap n firm...maybe Fauziah Nawi lebih seswai kut...

**korang ada idea sape2 yg seswai bwk watak2 utama di atas?**

tp overall cite ni mmg pecah panggung!bygkan aku cek online tuk 4ari n sume tayangan fullhouse kat MesraMall....

cite TAK Best::

sblh aku ni ada couple sepasang.....aku bknnye dengki pun korang nk bercinta-bergurau senda ala2 manja....tp bleh tak g duk jauh2....helllloooooo sumone try to concentrate 'ere!!!!aku ni dah la bayar harga tiket,pastu dtg dari jauh plak semata2 nk tgk movie ni...dorang tak de lah buat aksi2 18sx....tp yg sgt2 menyampahnye bleh plak pompuan tu buat review kat laki tu.....aku ni dah muncung2 duk "SYHHHHHH"....senyap kejap....pastu bleh plak smbung lagi myembang time tgh2 aku duk fokus tuh...aku sound la..."bising la!"...tak reti bahasa btol....tak reti ke adab2 dlm cinema?nk bsg2 sewa dvd la tgk kat umah...korang nk buat ape pun ada aku kesah???! yg aku kesahkan skrg ni bila aku tak leh nk beri 100% penumpuan kat movie tuh...
last2 time nk balik tu....dorang nk kluar,kena lalu dpn aku dulu....kbetulan byk la brg2 aku yg bhalang jln....aku tunduk....then wat2 lambat amek barang.....bile dah siap angkut sume brg, trus aku bgn n jln dulu....biar rasa....tak reti sgt kan tadi....aku pun bleh jadi biadap dgn org yg xde adap cam korang......hahahahahahahahah rasa mcm nk pusing kepala, n jelir lidah smbil gelak padan muka.....[opssssss....kena sedar diri...aku dah berusia n jgn wat benda2 tak matang cam tu].....hahahahahahah

3 comments:

  1. best ker?aku nak sgt gi tgk...punye lar aku suke watak hariz tuh smpi anak aku pun aku buh name hariz dah..(pengaruh novel)muahaha.....

    tp yela,izzah kan gais kg..should be someone yg muke melayu lar kan cam vanida....hehe

    really wish nk tgk dlm ms terdekat tp en.hubby outstation la plak..huhu

    ReplyDelete
  2. eh..lupe plak nak komen,sape couple yg poyo tuh? aku bengkek tul klu org nk cite2/bg pendapat time tgk movie..memekak jer n mengganggu mood org len...

    tp aku tau die saje nk tunjuk kt bf die yg die dh bace novel tuh...padahal sbenarnye mostly yg g tgk cite tuh sume dh penah bace novel tuh pun..muahaha

    ReplyDelete
  3. mostly peminat ombak rindu-novel la....
    siap ada yg mengeluh coz tak sehebat novel...tp kalau nk buat sama cam novel 4 ari tak hbis lagi....maybe pasni kluar yg versi drama plak kan....
    psl couple tuh...tak daya aku nk bkenalan....huhuuhuhh dat y aku tatau nama sape depa tuh....mmg sengal btol!

    ReplyDelete