**********Her St0ry is My StoRy**********

**********Her St0ry is My StoRy**********

Monday, May 31, 2010

kekejaman ke atas teruTERUbozu!!

cried again!!are..aku salahkan ko atas kejatuhan air mata aku nih....dah la wat aku nanges...aku msg xmau reply...ko mmg kejam are!!!waaaaaaaaaaaaaa~[sebbaik ko takde FB kan?..klau tak,siapla ko...]<<--ni status @ my FB..sebabkan org yg berlaku kejam tu takde FB,aku terpaksa C&P masuk blog...

dah la ko kenalkan aku ngan anaz...then time aku duk melayan perasaan ngan anaz,sampai ternanges2....ko tak mau plak reply msg aku yek....[sape kah yg kedukut skang ni?]

ko mmg kejam...hukhukhukhukkk

3 comments:

  1. iuk..pe cite nih...ape yg dh berlaku..siape anas..adakah pengaruh novel smata2?update plz...............

    ReplyDelete
  2. sori moonchild...mmg pengaruh novel semata....huhhhhu...sedey dowh cite tu....

    mana are ni?senyap je budak nih....

    ReplyDelete
  3. moonchild: anaz adalah watak dlm cerita semata2. aku pakse teruTERUbozu baca smpi nangis2 kawan tu..huhuh...
    dan yup ini adalah pengaruh e-nov semata-mata! ;-D

    teruTERUbozu: aku masih di sini lah...heheh...sedikit busy..huhu

    ReplyDelete