**********Her St0ry is My StoRy**********

**********Her St0ry is My StoRy**********

Saturday, May 1, 2010

Mode Tak Suke Activated!

Assalamualaikum wbt...

ERm....serius aku tak suke ...nak kene pindah ke umah sewa....kalau tak duk kat umah sewa tak leh ke?kat sana tak tau ada TV ke tak....cmne nk tgk K.I.T.A,Ghost Whisperer,CSI,House...n yg paling latest tgh iklan kat AXN,cite2 dari Nora Roberts[sume cite thriller~aku suke dowh]...
n yang paling penting,kat sana tak de Mak yg selalu masak tuk aku...~sgt2 tak best woooo~

Supposed to be,ptg ni dah anta brg2 kat sana...tgh tggu kol dari tuan rumah nak bagi kunci....[mintak2 la die tak leh bagi ari ni].Bleh delay satu ari kan?mlm ni ada cite best kat TV...

Kain baju pun aku tak packed lagi [in fact,tak angkat lagi dari ampaian...bapak ler malas aku nih],brg2 pun tak tgk lagi nk bwk ape....even though smlm dah g beli brg2 cket2[kopak poket aku]....

Housemate pun aku tak tau lagu mana pe'el nye...kalau dpt yg ngam takpe la...kalau perangai menyakitkan ati camne?[mtk2 tak de la camtu]

8 comments:

  1. aku pelik nih..
    xde angin, xde ribut, xde puting beliung..tetiba ko kate nak kena pindah...never heard about this before from you...emmm????

    ReplyDelete
  2. yelah eida...ko nak pindah ke mane...nape tetibe jer..ko tukar keje ker?

    ReplyDelete
  3. gurls....aku tak tukar kerja...juz tukar tapak projek baru....yg lama udah siap dowh....hahahahacaya tak aku dah siapkan 2blok 3tgkt blok asrama n satu dewan mkn[+kmcm2 kerja lagi ]...
    aku stil kat kemaman tapi jauh cket dari kg....=((

    ReplyDelete
  4. waa...mantap giler. ko buat blok asrama + dewan makan..cayalah..tapi aku lg hebat...buat paper/garis panduan jeh tapi satu malaysia kene ikut ape yg ditulih dlm paper tu...hahahah

    ReplyDelete
  5. wah..pastikan asrama ko tuh x roboh kemudian ari cam stadium kat terengganu tuh..hikhik...

    note:all hte bosses juz keep on talking...talking and talking...but i've to do all the rubbish...well..i'm SYMP...kuang..kuang..kuang...

    ReplyDelete
  6. opss...lupe lak nak tanye pe projek baru ko?

    ReplyDelete
  7. anakbulan:projek baru aku lagi besar dowh...satu kompleks sekolah lengkap....sume ada kat situ admin blok,academic blok,pra skol,kantin etc....

    note:ko jgn la doakan bgnan tu runtuh weh....kuang asam tu...

    sriKandi:ko wat guidelines ape?ckp siap2...aku xmau ikut garis panduan yg ko buat ...hahahhahaha

    ReplyDelete
  8. teruterubozu: ko jgn melawan cakap srikandi tuh...nti die batalkan lesen kontraktor tuh baru ko tau...x pasal jadi projek terbengkalai or overdue date nti...hikhik..

    *aku x doakan bangunan ko tuh runtuh..aku suh ko cek betoi2..jgn ralit ngan blog jer..nti naye anak org...

    ReplyDelete