**********Her St0ry is My StoRy**********

**********Her St0ry is My StoRy**********

Friday, April 23, 2010

sH0ppIng !!!!!

assalamualaikum wbt....

Hari yg very frustrating today....then when my fren G-ha kol ajak hang-out together aku trus yes!
pas asar siap2 kluar,siap mandi sembur perfume n melawa2 lagi....*cam nak g dating ngan si dia je*
kol 5++ kluar la...masuk kete...say hye...jabat tgn,cium laga2 pipi....tny khbar...then mula la borak2...pasal itu-ini-gitu-gini....
15 min later,
venue:MesraMall,Kemasik.

mula2 cari parking..penuh seyh...pusing 2,3 kali last2 decide park kat tmpt jauh cket...xpe la, menapak bleh wat kurus....masuk2 mall,then first place pegi kamdar..G-ha mau cari kain nk wat langsir...aku suke msuk kamdar ni...belek2,cuit2 kain2 yg ada...xbeli pon...huhuhhhu

then nmpak popular...singgah jap tgk ape yg ada...mak oiii....kat display area berlambak novel2 lama dihardcoverkan...cantik plak tuh...Little Women ada...murah je 19.90...Sherlock Holmes edition ada,Emma ada...Dr Hyde & Mr Jackle pun ada...tp dah penah baca dah sume tuh...mata dah mula rambang...uishhhhh...yg pasti kluar dari Popular ni aku MESTI beli novel...MESTI!!huhuuhu
tgk kat list novel terlaris bulan ni...ehhh...PAM ada ke?aku cari jenuh belek kat rak xde pun....cehhhh...mau tipu aku la tuh...belek kat rak lagi...last2 nmpk 2x5..haaaa...cite ni syok gak..dah baca cket kat blog..capai jek!komfem nk beli..belek2 lagi kat rak sebelah,duk cangkung-lenguh weh...haaa...Aku Kan Novelis ni pun cambest je...aku beli dua bijik dah le...xgaji lagi nih...on-the-way ke kaunter terpandang novel latest R.A.M...ishhhh...ade smbungan lagi ke Bagaikan Puteri ni?dah berbelah bagi...takkan nk beli byk2?xde-xde...2biji je bleh beli...yg mana satu eik??banding punya banding...belek punya belek...dah pikir dah habis2...last2 R.A.M terpaksa dikorbankan...xpe...xpe....lagi skali aku datang,aku beli ko eik?sabar tau....kali ni aku nk baca novel yg hepi2..yg lawak2 n bleh wat aku gelak-ketawa....aku tgh frust ni...kasi can cket eik..pegi byr kat kaunter jupe mini handybook...ishhh cam best je..bleh improve eng aku ni...beli la skali...last2...kluar dari popular dgn 3 biji bahan bacaan...

aku lebih rela beli novel2 dari beli baju2...huuhuh...kalau terpaksa pilih antara dua la...

acara terakhir:makan-makan

aku::G,nk makan mana?aku belanja...

G-ha::nak blanje ke?*buat2 tanya plak*

aku::ye la..kan burfday mg ari tu...kire aku celebrate la ni...

G-ha::mana2 la...ikut je*bagus btol kwn aku ni*

aku::jum pizza...lapor nih...

G-ha::pizza??ermmm...ok arr...*cam nak tak nak je kawan aku ni*

aku::dah tu?any ideas?BK?

G-ha::ok la Pizza....jum...

makan Pizza sakan...satu set piza supreme island,set meatball bolognaise spagethi,deli wing,ape-ntah-wrapped thai...yg bestnye...abis licin...sakan makan....huhuhuhu *skang ni pun tgh sendat perut...heheheheheh

*actually,i try to ease my feeling...try to make myself hepi..(T_T)*

No comments:

Post a Comment