**********Her St0ry is My StoRy**********

**********Her St0ry is My StoRy**********

Monday, June 14, 2010

Kau Laksana Bulan (",)

Assalamualaikum wbt..

Tajuk entry kali ni bunyinye ala2 jiwang gitu...kan?kan?
bukanlah maksudnye ada SUM ONE yg tujukan kata2 tu kat aku[mmg smpai sudah takkan ade....aku ni bknnye umpama bulan..mcm bintang kut?*winking*]

mlm ni time kebusanan yg teramat sangat melanda...tetiba tangan ni gatal duk menekan2-menukar2 channel kat TV. waima channel yg bleh diterima kat umah aku ni cuma 3 saje =( -TV1,TV2&TV3- tp aku tetap gatal tangan duk main2 remote tu...[manalah tau tetiba bleh dpt Starworld ke...best jugak tuh!] berangan!!dushh!dushh!

tetiba cam best je cite nih...Si cantik ayu -Ayu Raudhah- [padanla nama die ada ayu kat depan...sempat tak aku nk tukar nama nih?] comel btol minah ni...die pakai tudung..lagi lah comel...pastu duk layan la cite tu...ermm...mmg best jugak...
tapi first time tgk tajuk tu....mcm pernah ku dgr tajuk ni...tajuk novel kut?teringat ada novel yg cover die ada kerusi n atas meja ada laptop...ada payung besar...[tak tau lah btol ke tak ingatan aku ni..ntah2 ke mana2 dah duk merepek nih]

tapi ada watak firas,adriana,syafiq...yg ni mmg konfem btol.[sbb aku tgk kat end of the epi,ade appear those names]
tp mcm lupe la...camne jln cerita tuh....nnt nk search kat web jap...
kalau cik Srikandi n Moonchild tau..sila komen yek?

setelah aku mem'blogwalking' berjaya jugak dptkn cover novel KLB...n ternyata memory aku stil cekap lagi...coz aku stil dpt perincikan cover tu...huhuhhhh[blagak kejap!]

2 comments:

  1. ko mmg lah..org biarlah aku bgtau ko novel tu..bace kat atas aku dah tersenyum2 nk berlagak bgtau ko buku aina emir tp skali ko g search tenet plak..haish...

    note:aku agk jarang tgok tv.so mcm xtau citer yg ko tgok tuh.

    ReplyDelete
  2. hahahah...aku tau dah tau camne reaction ko tuh....hahahahhaha...xkan aku nak bagi ko berlagak plak....=D
    BTW,cite tu pun aku baru 1st time tgk kat tv ari isnin rasanye...tv2 @ 8.30pm..

    ReplyDelete