**********Her St0ry is My StoRy**********

**********Her St0ry is My StoRy**********

Tuesday, August 3, 2010

Dia AKu Dia

Assalamualaikum wbt....

ni 2nd draft yg aku buat...yg pertama hilang without sempat aku nak save...n tambah malang function recovery mic word aku tak berfungsi...so i lost dat draft...ermmm...dah ilang dah sume detail idea ape yg aku nak critekan....neway,sibbaik main idea stil tersemat dlm kepala nih....

first of all...aku nak say sorry kat 2 my beloved fren-dunia-akhirat ni....coz mmg byk entry korang yg aku secara tak sengaja termiss baca n leave komen...sori fren...my bad!=(

Moonchild;
aku memblogwalking then baru perasan byk tol entry ko aku tak baca...so aku pun qada' la balik...entry ko yg 'aku ada...kerna kau ada..'thanks coz ada gak meng'mention'kan my name kat situ...i sayang u lebih la! (@_@)
tapi aku cam musykil je ngan n3 yg tajuk '8 Julai 2005...'...srikandi siap msg aku lagi tny kut2 aku tau sumthing pasal dat date....tp aku totally tak de memory lgsg bout dat case....tp lepas baca komen korang berdua tuh....otak aku dah mencerna 1 crite ala2 best je...b4 aku tersalah buat jln crite better salah sorg crite kat aku....koz mcm best je bunyi crite tuh...=P
n3 piknik tu buatkan aku pun mau g piknik....ermmm....aku ada satu draft n3 tajuk piknik tp stil tak update lagi....koz malas nk upload pic....tp sbbkan tajuk ko dah piknik....aku terpaksa tukar tajuk aku biar jadi lagi bombastik dari ko....[kalau aku sempat nk upload dat n3 la....hehhehe]

Srikandi;
aku rasa2nye tak byk kut n3 ko yg aku tak leave komen...ada satu tu aku nk komen [n3:kecoh la!] tp sbabkan moonchild pny soklan pun ko kluar statement Siti Nurhaliza...so maleh la aku mau tny pjg2.....hahahhaahah padan muka!
aku tau ada certain n3 yg tajuk nye mcm terkena batang idung sndri...tp mmg btol,waktu aku terpaksa 'menghalimunankan' diri,aku mmg btol2 sibuk....sorry ya!
n3 memory lane tu aku baca siap nyanyi lagu uitm tuh!bkn setakat mumbling....mmg nyanyi kuat2...smpai my roomet ingt aku ilang akal....myumbangkan suara tgh2 mlm....hahahha
tp aku pun suke dat song instead another one tuh....lagu ni mmg bisa buat hair standing [kalau sebut meremang bulu,rasa mcm duk pk tang lain...hahahahha]
++ n3 luahan perasaan tu ko tujukan kat sape?koz aku time tu mmg mengera sumbangkan diri sndri tp kalau ikut logik takkan la smpai ko frust cenggitu gaye plak kan?mcm ada kecewa kat 'sumone' jek..[i really meant sumone tu dgn 'sumone'!ko faham tak bhs aku nih?]hahahahahha

k la...my dear luvly fren...kalau len kali aku terhilangkan diri dari blog ni....jgn mrh2 tau?rindu2 je bleh....hehehheeh

kawanmu yg dah kembali aktif!
teruTERUbozu

9 comments:

  1. Cik teru,
    n3 kecoh la tu sgaja aku gunakan bukan nama sebenar..hahah..(motif:jgn smpai org tau)
    n3 ape yg kene btg idung sndri tuh..cian idung ko..kehkeh..
    n3 memory lane: aku paham jeh hair standing ko tuh..lalalala
    n3 luahan perasaan tu: xde kene mengena dgn "i really meant sumone tu dgn 'sumone'"...haha

    note:ye ke dah kembali aktif.

    ReplyDelete
  2. teru syg...
    n3 thanx sbb syg aku lebih...tp kne la buktikan..so jgn lupe blanje aku mkn time kite wat reunion nti...hehe

    sal n3 8 julai 2005 tuh smemangnye takde dlm memory ko sbab ko xde time kejadian tuh berlaku...kan srikandi kan...hehe..(saje nk wat cik teru suspen..)

    n3 sal piknik tuh..ko pasti ker dpt pikir kn tajuk yg lebih bombastik dr aku?and utk menyemarakkan lg smangat ko spya gi piknik,aku br jer gi pik nik kat LENTANG last weekend..(jgn jeles...huhu)


    note:sal n3 srikandi yg luahan prasan tuh mmg sgt mencurigakan rite? (srikandi xbaik bohong..bln pose nk dekat dh nih..)

    ReplyDelete
  3. eh aku mane penah menipu(ini tipu)..hahaha..

    note:moonchild, LENTANG tu kat mane?

    ReplyDelete
  4. moonchild;
    ha ah la...LENTANG tu nape siap eja with capital letters?siap aku n Sri terpengaruh...ke mmg eja cenggitu gaya?uishhhh...musykil aku...
    LENTANG ke terlentang?hahahha
    weh...cite la detail2 n3 psl 8 julai tuh!

    SriKandi;
    yup...aku dah kembali aktif....aku target in a month kene buat at least 4 n3...means,1 n3 for a week..chaiyuk!!
    sape 'sumone' tu?hahhaha ayat ko tuh...cam 'sumone' tu wujud je?hahhaha KANTOI!

    ReplyDelete
  5. bagus2..1 n3, 1 week,

    note: entri didahulukan, kawan2 diutamakan..kehkeh

    p/s: sumone tu blum wujud lagi buat masa nih..

    ReplyDelete
  6. wei apsal dua2 kwn baik aku nih kurang pengetahuan am...kehkehkeh...lentang tuhkt pahang la..dekat tepi highway LPT jer.. best..air sejuk giler...cam still lum tercemar jer...

    nota kaki:srikandi leh dimaafkan lg sbb dh jrg dtg ke pantai timur nih tp cik teru...mmg x ptut la x tau lentang kt ne...huhu...

    nota tangan:actually 8 julai tuh 1st time aku jumpe alim la..srikandi yg teman kn time tuh...kitorg siap kutuk2 lg pas die lek,skali alih2 alim dh pn slamat jd laki aku..hehe..

    ReplyDelete
  7. tapi paling tak boleh blah, Syed bawak adek die skali..hahah..

    ReplyDelete
  8. Moonchild::bahaya weh bermandi manda kat tempat rekreasi skang ni....byk tol virus2 merbahaya skang...lentang tak glamer...dat y aku tak tau....hahahah
    Srikandi::poyo la ngko!bluekkkk!

    ReplyDelete