**********Her St0ry is My StoRy**********

**********Her St0ry is My StoRy**********

Thursday, August 26, 2010

Surat Tunjuk Sebab to Moonchild

Assalamualaikum wbt...

Dari:Cik teruTERUbozu
Add:Kemaman,Terengganu
Date:26 Ogos 2010

Kepada:Puan Moonchild
Add:Maran,Pahang

PER:SURAT TUNJUK SEBAB TAK DATANG MELAWAT

Perkara di atas adalah dirujuk. Saya seperti nama yang di taip, ingin mengemukakan surat tunjuk sebab kegagalan saya tidak pernah datang melawat puan walaupun sebenarnya Trg n Phg adalah berjiran.yang mana jaraknya tidak lah jauh berbanding dengan Putrajaya.

Dengan ini saya ingin menerangkan kepada puan,sebab2 saya pergi ke Putrajaya bukanlah semata2 mahu berjumpa dengan Srikandi.saya ke sana adalah kerana urusan keluarga semata2 oleh kerana Srikandi tinggal di sana dan saya sudah beberapa tahun tak berjumpa dengan srikandi...jadi saya mencari peluang untuk men'dating'kan diri kami...yang mana akhirnya berjaya..

walau bagaimanapun tidaklah terniat di hati sanubari saya ingin melupakan diri puan...Even waktu kami dating,kami mmg ada mention n teringatkan puan {bukan mengumpat yek?}.

Sebelum saya menamatkan isi kandungan surat ini,saya juga ingin memohon juta2 kemaafan kerana sudah 4 hari saya delay dan gagal mengucapkan 'HAPPY BIRTHDAY' kepada puan..ini adalah kerana kegagalan otak saya mencerna memori tentang tarikh tersebut..[sori byk2 dear!]

Kerjasama dan kemaafan dari pihak puan amatlah saya hargai [byk pahala bulan pose ini saling bermaaf2an].

Sekian Terima Kasih.

Yang Ikhlas Tapi Jauh,
teruTERUbozu

4 comments:

  1. huhu...betul cakap teruTERUbozu tu, even kami lepak bersama2 tapi kami tetap ingat kat ko!!!
    ;-D

    ReplyDelete
  2. hehe...bagus2..dh de srt tnjuk sbb so boleh la dimaafkan jugak..(wlupun aku still sgt2 jeles okeh)

    sal besday wish 2, thnax a lot..biarpun lewat tp ok la jugak kn dr xde lgsg...hehe

    *note:dear srikandi, ko mmg bertuah sbb duduk kt bndr metropolitan yg seringkali mjadi pujaan ramai...sedang aku?huhu...........

    ReplyDelete
  3. pn moonchild, yg berbandar metropolitan tu...srikandi jek...
    aku ni tahap bandar kucik jah....hahhahahaha

    ReplyDelete