**********Her St0ry is My StoRy**********

**********Her St0ry is My StoRy**********

Monday, August 2, 2010

Jari ohhh Jari!!

Assalamualaikum wbt....

alkisahnye tuan punya badan mau bercerita....petang tadi tgh rushing nak g hardware tuk beli cat [takut kedai tutup!]..
jari ku tersepit pada pintu kete....adohaiiiiiiiiii...merah giler2....kebas m rasa mcm paralysed kejap!
implicationnye...aku jadi kekok nk menaip skang ni...coz function ibu jari tuk tekan space bar terpaksa diganti ngan jari telunjuk....menyebabkan aku terpaksa menekan key backspace beberapa kali tuk mendelete ejaan yg ter error...sebelum ada yg mengomen ....hahhahahaha
till now stil rasa kebas n kembang darah kat ujung ibu jari tu....my Bf tny bleh mnulis ke nanti...buat aku terfikir....ha'ah la....camne aku nk menulis esok? FYI,lepas terjadi kejadian tu aku trus balik umah..sbb dah pkol 6++..so tak sempat la nk test function ibu jari tuk menulis plak....tp mcm tak comel la kut tulisan aku nnt....alahaiiiiii

jari ku sakit-sakit


9 comments:

  1. wohaa..kawan aku dah jadik OKU...kehkeh...
    ala kesian die..

    ReplyDelete
  2. my dear fren srikandi...correction,bukan OKU..tapi OKUS![org kurang upaya sementara]ahakkkksssss

    ReplyDelete
  3. hahah..kirenye ko mengaku lah ek yg ko OKUS

    ReplyDelete
  4. OKUS je weh.....tadek hal la....hahhahaha
    skang ni status OKUS tu dah terbatal.....hehehheh

    ReplyDelete
  5. giler cepat jari ko baik..mesti die tak leh terima kenyataan sbb tuan die same kan die ngan OKUS..hekhek

    ReplyDelete
  6. jari aku xmau tuan die diperkecik2kan dek kwn2 die..terutama KO! .....bagus kan jari aku nih....hahhahahahah

    ReplyDelete
  7. ahaks! poyo lah tuan punye jari tu.

    ReplyDelete
  8. erkkkk...aku pun baru je kate kat ko poyo babe...kat n3 Dia Aku Dia...hahahhaha
    mcm ada chemistry la plak kite ni kan?

    ReplyDelete